jueves, 6 de septiembre de 2012

MUNTAIAREN PLANNING-a

KARTOIZKO MAHAIAREN MUNTAIA:
Astelehenean, Irailak 10 kartoi ondulatuko mahaia montatzen hasiko gara Balenciaga Museoan. Horretarako 3-4 pertsona minimo behar dira. Etorri ahal dezutenak komentario moduan jarri, mesedez. Ordua, goizeko 10:30tan Museoko atzeko sarreran. 

LANPARAK ERAMATEKO EPEA:
Lanparak erakusketan jartzeko lehenagotik prestatu behar dira, eta museoko mantenimendukoek egingo dute lan hori. Horregatik, ahal bada astelehenean bertan eraman beharko dira museora. Orduan 10:30tan Museoko atzeko sarreran. Ezin duenak, abisatu dezala komentario moduan edo balenciagaargitzen@gmail.com -en eta noiz eraman ahal izango duen zehaztu dezala. Gutxi batzuk badira eskolatik ere jaso ditzazket nik... Lanpara bakoitza, ondo babestuta kartoizko kaxa baten sartuta egotea gomendatzen da.

TESTUEN ENTREGA:
Entregatu dituzuen testuak word formatoan ere eskatu nahiko nizueke, tamaina kontrolatu ahal izateko. (Kontuz! Kontutan eduki testu batzuk luzeegiak direla eta A4 formatoan ez direla ia irakurtzen...)

7 comentarios:

  1. Kaixo,
    Nik irailak 10 klase daukat eta ezin naiteke joan Getariara, bestalde nire lanpara bertan dago.

    Marta

    ResponderEliminar
  2. Nik klase 10.30-ak arte daukat, baina autobusa ahalik eta lasterren hartzen saiatuko naiz..(14.00-ak alde joan beharko naiz)

    ResponderEliminar
  3. nik pentsatzen dut goizez joateko ez dudala arazorik izango.

    ResponderEliminar